luni, 6 ianuarie 2014

In căutarea Ceahlaului

De la Manastirea Sihla la Schitul Daniil Sihastru poti sa ajungi fie folosind drumul forestier ce duce la Manastirea Sihastrie, iar cand ajungi la "Punte" o iei spre vest 1500 m, fie urci pe langa Pestera Cuvioasei Teodora, mergi pe deasupra stancilor ce vegheaza Sihla si apoi - mergi pe o poteca destul de bine batotorita si marcata cu o cruce albastra din loc in loc, ce isi continua traseul pe sub Rapa lui Coroi, fie, la un moment dat, pe acelasi traseu, intalnesti tot o cruce (bisericeasca - nu montaniarda) rosie ce te scoate deasupra Rapei lui Coroi, si apoi se intersecteaza cu poteca ce urca din Mitocul Balan. In zona aceasta, daca ai noroc (sau ghinion) te poti intalni cu zimbri ce sunt in libertate. Eu nu am avut noroc, insa am coborat putin spre Mitocul Balan, pentru ca am auzit ca se vede Ceahlaul... Si l-am vazut   

Valea Sihastriei
 Manastirea Sihastria
 Ceahlaul cu cusma de nori













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...