luni, 10 martie 2014

La un pas de rai

Nu sunt un bun credincios, dar cred  in Dumnezeu, nu sunt un bun credincios practicant e mai corect spus.
Cred cu tărie ca exista Dumnezeu, cred ca toate minunile pe care le vedem sau care ni se întâmplă, sunt fara doar si poate o manifestare a lui.
De câte ori nu ați zis la necaz : " de ce mi se întâmplă mie ?", "de ce mie ?"
Dar de câte ori la bucurie ați uitat sa ziceți : "Mulțumesc Doamne !", "Oare merit ?", "Oare e cu putință sa vad eu asta ?"
De multe ori stau si ma întreb : de ce oare ne aducem aminte ca exista Dumnezeu numai când noi suntem in suferință si avem nevoie de el ? De ce oare nu Il vedem si in orice ni se întâmplă si e miraculos ?
E ca si in iubire, suferim când il pierdem definitiv pe cel pe care il iubim, dar atâta timp cat este alături de noi, ne iubește (asa cum ne iubea sau cum am dorit si l-am transformat noi ca am vrea sa ne iubească) noi ii facem zile fripte si ne hrănim zi de zi cu friptura...
Haideti sa revenim cu picioarele pe pământ, haideti sa ne bucuram ca existam, ca ni se întâmplă lucruri minunate, ca Dumnezeu ne vrea plini de iubire si fericiți.
Pentru ca am plecat 9 oameni de peste mari si tari (Constanta, Bacau, Buhusi, Doina, Roman, Piatra Neamt, Bicaz) ca sa sărbătorim primăvara si femeia - 8 Martie.
Pentru ca am mers prin pădure si nu era vizibilitate si era un pospai de zăpadă jos si pe măsură ce urcam, stratul de zăpadă creștea in grosime, iar peisajul in frumusețe.
Iar când am iesit din pădure, ca prin miracol, cerul s-a înseninat, iar ceea ce am văzut este aproape de ceea ce îmi imaginam eu ca este raiul.
Daca raiul este cel putin asa, sa știți ca merita sa ne rugam la Dumnezeu sa ajungem acolo..

Voi posta multe episoade din aceasta ieșire aproape banala - ca traseu - pentru ca asta e frumusețea si măreția Ceahlăului, sa ti se arate altfel mereu
Traseul : Izvorul Muntelui - Lutu Rosu - Izvorul Alb - Stanca Dochia - Poiana Izvoarelor - Vulturul lui Traian - Santinela - Jgheabul cu Hotar - Polita cu Hotar (Poiana Cailor) - Jgheabul lui Stelea - Cabana Meteo

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...