marți, 1 aprilie 2014

Spre Bardos - (2)

"Nu poţi să vezi zâne dacă nu eşti zănatic."

                                                                           Nichita Stănescu

Harta traseului - am găsit-o pentru ca suntem cu ochii pe (ne)marcaj
 Uneori e relativ ușor ... ne strecuram prin natura încercând sa o lăsăm intacta
 Unii au putință...
 Alții au voință ...
 Primăvara vine ...
 Luminița nu e încă vizibila ...
 Primăvara este prezenta ...
 4x4=16 URAAA nu am uitat matematica 
Piatra Altarului - văzută de la .. Egal la egal...
 Lectii de zbor de la un om ce stie ce e MUNTE - Titus Hen
 Tot Piatra Altarului - intr-o buna zi o sa va arat - daca ma ajuta Dumnezeu - si imagini de pe ea 
 Piatra Poienii - este un versant ce va încântă când treceți prin Cheile Bicazului, începe de la confluența Bicazului cu Bicajelul si se termina după ce ieșiți din Serpentina Mica
 Serpentina Mare
 Piatra Altarului 




  Piatra Altarului -deşi nu este cel mai înalt versant (1154 m) din Cheile Bicazului, captează atenţia tuturor prin forma impunătoare
 Am încercat sa zbor...
 Nu mi-a reușit, asa încât am revenit cu picioarele pe pământ si va iubesc dragi privitori ai momentelor mele de relaxare, de împlinire, de recreere, de bucurie, de nebunie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...