duminică, 28 decembrie 2014

Final de stagiune pe munte - 2014

O iesire la plesneala, pe ultima suta de metri, dar care tare a prin bine sufletului meu, destul de incercat in ultima vreme.
Am confirmat in ultimul moment iesirea, am plecat cu Paul, Lenus si Adrian din Bacau, iar la Piatra ne-am intalnit cu Titus si Luci.
Pe măsura ce înaintam ninsoarea se întețea, iar stratul de zăpada se marea, am incercat sa găsim un traseu cat mai aproape de soseaua nationala, care sa ne ofere miscare, daca se poate si o diferenta de nivel mare, dar in acelasi timp sa nu urce prea mult ca sa ajungem in zona cu "capul in nori"
A ales Paul - Oanta, si a fost o alegere buna. Noutate pentru toti, si un loc unde precis vom reveni candva...


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...