duminică, 4 ianuarie 2015

Ceahlăul intre ani - (4)

Dupa ce am urcat cu ceva bagaj in spinare (bărbații intre 20 -23  kg, fetele intre 10- 15) si am ajuns la Cabana Meteo, dupa un ceai fierbinte si ceva merinde, cativa din noi am ajuns la concluzia ca nu ar strica o plimbare la asfintit de soare. Asa ca unii au ramas in cabana sa pregateasca cina festiva, iar Paul, Mihaela si Marius, Titus, Raluca si eu am plecat spre una din branele de sub Toaca...
A fost un asfințit frumos, nu spectaculos însă ...



 Zapada era destul de mare

 Deschizatorul de partie Titus


 Mosu si baba 
Un chip...

 Soarele se retrage
 Noi admiram peisajele in lumina calda sa asfintitului













Peretele scaldat in lumina inserarii
Ultimul apus de soare 2014

Luna e deja rasarita la est
Daca la vest predomina galbemul 
La est predomina violetul






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...