luni, 24 august 2015

Ceahlăul sud-estic

Interpun aici ieşirea de ieri, şi sper ca săptămâna asta să reuşesc să postez măcar ieşirile din Piatra Craiului.
Ieri am fost impreuna cu Paul ţn Ceahlău, la o tura "de băieţi", de explorare. Deşi iniţial am plecat cu un alt traseu, am ajuns la concluzia ca vremea - nu prea imbietoare - e mai potrivita pentru o tura de explorare decat de căţărare.
Ne-am propus : Jgheabul Mare -  Altarul - Stogul lui Albu. Dar cum era destul de umed pe jos (plouase puţin peste noapte) am incercat sa urcam cât mai mult prin padure - incercând -  pe cât posibil - zona de intrare in jgheab - plina de zmeură, urzici şi doborâtură.
Şi uite aşa, din jgheab in jgheab, am ajuns in Jgheabul Sănuni şi la Piatra cu Bani. Bani nu am găsit, dar ne-am căţărat puţin pe ea ...
Apoi am intrat in marcaj (Fântânele - Dochia), am coborât la Altar si pe Creasta lui Savu (Via Creasta Hotarelor)
O duminică plină si frumoasă in pofida vremii nu tocmai prielnice, dar mai ales a luminii care chiar nu a fost buna pentru fotografiat

Specia Zmeură îmbietoare - ne-a dat mult de furcă
 Era virgină... (zona)
Urechelniţa (Sempervivum tectorium)
 Vulturul lui Traian - copie chinezească :-))