marți, 7 martie 2017

Măr-ţişor

Din păcate, timpul nu îmi este cel mai bun prieten...
Nu mai am îndeajuns sa mai postez cât as vrea.
Material este, deși si aici sunt tatonări - schimbat aparat foto, pana ne acomodăm unul cu altul... mai şi ratam.
Încerc sa fiu mai prezent si aici. Sper sa îmi si iese
Acum tura din 05 martie : Bicazul Ardelean - Coada Caprei - Vf. Capra - Vf. Fagetel - Vf. Capra - Dealul Mărului 
Am fost 13, am devenit 15.
Tura relaxanta, cu multe pauze de foto si nu numai ...
Am intrat in primăvară cu zâmbetul pe buze.
Sa aveți o primăvară înfloritoare 

Singulară ca apariţie, dar dătătoare de speranţă - genţiana de primăvară
 Sărutul naturii
 Înrămare 

 Higheşul Ascuţit
 Ceahlăul
 Podul de oameni...
 Arătaţi unde este Nordul 



 Măria Sa Ceahlăul



 Ocolaşul Mare şi Pavilionul
 Măr-ţişor

 Trupa aproape completa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...