marți, 29 august 2023

Brâna Caprei - Munții Trascău

 Am mers cu masina pana in poiana de la intrarea in chei. Un mosulica hatru, ne-a cerut bani de parcare, cred ca nu avea bani de rachie... cand ne-am intors nici urma de proprietar
După un sfert de oră de la intrarea în Cheile Râmețului, marcajele se despart. 

Triunghiul albastru continuă spre dreapta, pe Brâna Caprei, iar crucea albastră pe firul apei. Am ales triunghiul albastru care începe cu o prima porțiune destul de abrupta, prevăzută cu lanțuri si scoabe. De fapt toata brâna are porțiuni pentru care trebuie un minim de cunoștințe de cățărare si echipament adecvat - mai ales încălțăminte cu talpa aderenta ! Fiind calcar, când este ud este destul de periculos de făcut !


Hornuri 
Fetele
Deschideri largi 


Jos se vede raul pe care il vom parcurge prin albie la intos Ramet (Geoagiu)
Apare un turn ! Hai pe el 😀

Doamne Ajuta !





Echipa : Lucia, Lenus, Amalia, Titus si Paul



După ce ne-am bucurat de priveliști care ne-au tăiat respirația, și multe ședințe foto, traseul a coborât la râu, de unde am continuat pe cruce albastră până la Casa Paraschiva din satul Cheia.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...