sâmbătă, 3 septembrie 2011

Civilizaţie nemţească

Bună John Simon,

Sunt în blog-ul dvs., în decembrie 2010 a constatat mai multe fotografii pe care aş dori să utilizaţi site-ul pentru general electoratul Schacht-Audorfer comunitate.
 ASW este un alegător comunitate tărâţe locală care se ocupă cu interesele de Schacht Audorfer-cetăţeni.
 Ataşat vă rugăm să-mi găsi un document PDF german pe care am utiliza pentru a vă cere permisiunea, fotografiile de pe site-ul legat de mai jos ASW.
 Aş fi foarte recunoscător dacă aţi putea umple, probabil, acest lucru, şi apoi trimiteţi-mi înapoi prin e-mail ar putea.
 Eu cer, de asemenea, să-mi scuzaţi, probabil, rău-de citit textul, aşa cum a fost tradus din germană în română.


Mit freundlichen Grüßen
 Informatikkaufmann
Jan-Henning Grell




Jan-Henning Grell
DATABLOCK EDV-Systeme GbR
Kieler Str. 20
24790 Schacht-Audorf


Pentru cine nu a înțeles, un cetățean din Schacht-Audorf, vrea să folosească 3 fotografii realizate de mine, puse pe acest blog, şi îmi cere pentru asta acordul scris într-un fișier atasat.
Asa mi se pare civilizat, dacă cineva dorește să folosească fotografiile de pe acest blog. Din fericire unii se chinuie să traducă, dar să iți ceară acceptul pentru a folosi o fotografie realizată de tine, noi, românii, cel mult o treceam puțin prin Photoshop ... devenind creație proprie. Însă, asta în 5 % din cazuri, în 95 % era creație proprie.
Din păcate .. mai e mult până departe ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...