sâmbătă, 23 iunie 2012

Rarau

O tura frumoasa, cu oameni frumosi, cu o seara de folk minunata oferita cu generozitate de George Sarluceanu si Catalina Culbece, cu foc, cu apus frumos, cu stele, cu emotii a doua zi.
Adica o iesire pe cinste, cu farmecul muntilor, cu neprevazut si suspans.
Am plecat din Bacau dis de dimieata, am facut jonctiunea la Piatra cu cei de acolo, apoi Bicaz - Baraj - Poiana Teiului - Brosteni - Zugreni unde am lasat masinile. L-am asteptat pe Romeo cu Toby de la Bistrita, apoi am plecat spre Vf. Rarau. Vreme buna, 13 oameni + catelul, mers agale, mai o floricica, mai o poza, mai un banc, mai pauza de o tigara. 
Traseul urmeaza un drum forestier pana la o cabana forstiera, facem dreapta pe un drum de data asta plin de apa, dar practicabil pentru tractoarele forestiere care au scos de aici destul de mult lemn.
Un urcus prin padure si dam in drumul asfaltat. Marcajul, lasa de dorit din pacate ...
Apoi Hotelul si poteca spre Pietrele Doamnei
PS. Cu scuze de intarziere pentru intarzierea postarii 































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...