luni, 4 februarie 2013

Numărând pașii și anii...

Mi se întâmpla uneori, dar periodic, ca la sfârșit de ianuarie sa încep sa număr, și mereu îmi iese cu unul în plus ...
Asa am pățit și mai zilele trecute ...
De data asta am avut ajutoare. Si e frumos sa fii ajutat sa numeri anii, de oamenii frumoși și dragi, de camarazi de munte.
Am fost 3 sărbătoriți, 20 de oameni, 2 zile, 2 trasee...
Ne-am adunat la Lacu Rosu, la Pensiunea Ștefania - gazda primitoare. L-am așteptat  ca de obicei, pe Romeo (cu Diana), dar numai o ora si ceva. Am ales traseul Cabana Raza Soarelui -  Bicajel - Saua Tifra - Piatra Poienii (versantul sudic si versantul nord estic) si retur.
Foto Carmen Ilinca - Plecarea 
 Suhardul Mic si Gradina Zanelor in fundal 
 Spre Bicajel
Piatra Surducelul si Vf. Luciului 
Zapada mare pe Saua Tifra
 Regrupari in Saua Tifra
 Piatra Surducelul si Vf. Luciului
 Vf. Luciului si Poiana Surducului
 Vf. Luciului si Poiana Surducului




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...