luni, 25 martie 2013

Desenele zapezii .. in luna lui marte



 Buricul zapezii







2 comentarii:

  1. foarte frumos! o fantezia pe, cu zapada!

    RăspundețiȘtergere
  2. Avertisment (Nichita Stănescu)

    Prea mi-a nins şi mi-a plouat, demult,
    în copilăria mea cu nopţi grozave
    cântecul de moarte ca să-l mai ascult,
    gândul să-l rotesc peste cadavre.

    Colţul inimii să-l dau de trunchiuri
    nu mai vreau, ci orizontu-nvins,
    arcuit în pălmi şi strâns mănunchiuri,
    i l-am dat femeii mele, dinadins.

    Mâna-ntinsă ca să strângă-o mână,
    nu de sânge vreau să mi-o-nfior!
    Mi-am lăţit pe frunte-atâta lună
    cât să mă încapă ochii tuturor.

    Iar morişti de zvastici, zbârnâite,
    glezna mea cu aripi dacă mi-o aţin,
    le strivesc. Şi-n apele-ntâlnite,
    îmi clătesc călcâiul, de venin.

    RăspundețiȘtergere

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...