luni, 25 martie 2013

Duminica intre prieteni

Am sfidat previziunile meteo, si impreuna cu Paul si Titus am fost la munte, A fost o vreme excelenta (am avut noroc ca vantul cu a batut - foarte rar cate o rafala), am avut parte de un traseu frumos si de un peisaj de vis.
Am facut Higesul  plecand de la Tosorog, dupa GPS-ul lui Titus 12.7 km, diferenta de altitudine 685 m. Oricum, vreme superba, oameni deosebiti. Voi reveni cu imagini.
Ajuns acasa, am descarcat fotografiile, am schimbat acumulatorii si am plecat la The Stage pentru ca acolo venea un om drag inimii mele si un bun prieten George Sarluceanu. Si a fost o cantare pe cinste - made by George Sarluceanu. Multumim George !

Dar acum e luni, asa incat zic doar atat : sa aveti o saptamana buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...