marți, 14 ianuarie 2014

Spre Licas

Am încercat sa ieșim, pentru ca era duminica, pentru ca e deja un mod de viata. Daca de 3 săptămâni ceata își făcea de cap, am avut plăcuta surpriza sa nu întâlnim ceata pe drum. Am plecat cu Eugenia de la Bacau, cu Catalin de la Buhusi, cu Titus, Luci au venit din Pascani, iar cu Alex si Diana din Piatra. Cum am ieșit din Bicaz, o ploaie destul de intensa ne-a intampinat. Am strans din dinti si am mers inainte. La Bacau erau 2 grade când am plecat, la Piatra erau 9, la Bicaz 5. Pe măsură ce înaintăm temperatura începea sa scadă. La Monumentul Eroilor am lasat o masina, si am trecuti toti in Duster. A fost ok. Am ajuns in Saua Pangarati, care ne-a întâmpinat cu zăpadă si viscol. Am mers pe banda albastra, pe drum forestier. Norocul nostru a fost ca nu am avut vant din fata ci din lateral, altfel nu cred ca am fi putut merge. Stratul de zapada nu mare - 2- 4 cm, dar proaspăt si la cheremul vântului care in rafala bătea bine (estimările erau de 90 km/h).












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...