miercuri, 16 aprilie 2014

Zapada din duminica Floriilor

Duminica Floriilor 
Prognoza meteo : aceptabila, cu sanse de ploaie / ninsoare dupa masa. Si au fost. Dimineata insa a fost superba si senina. Temperatura placuta.. Am fost 6 : Titus, Luci, Eugenia, Cristina, Horatiu si eu.
Am mers cu doua masini pana il Paraul Oii, apoi cu una am urcat in Pasul Pangarati. Am mers pe traseul clasic B R Pasul Pangarati (1255 metri) - Saua Loduj (1325 metri) - Vf. Medias (1445 metri) - Poiana Vf. Calului (1500 metri) - Poiana Ciofronca (1550 metri) - La Tunzerie (1435 metri) apoi am scurtcircuitat obârșia Paraului Oii - Paraul Oii - Lacu Rosu. 
Traseu relativ usor, dificil doar prin lungimea lui pentru cei nu prea initiati (15 km). A si nins, a si plouat, am avut si ceata, si soare... O duminica cu de toate, dar in primul rand cu zapada, cocosi de munte, branduse, miscare ..

Flori si zapada pe varfuri 






 Domnul Urs trecuse nu cu mult inaintea noastra

 Cocosul de munte este in cautari si dans

 Pentru unii muntele inseamna sa te urci in 4x4 si sa dai pedala. Asta e ! Li s-a cam înfundat ...





 Vf. Ciofronca (Lunas)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...