marți, 13 mai 2014

Spre Butu

Am negociat traseul, in asa fel incat sa fie cat de cat accesibil si celor mai putin rezistenti. Si am ales Ceahlau, si am hotarat doar primul pas : Jgeabul Turnu lui Butu. Ne-am adunat 6 : Horatiu, Ionut, Eugenia, Cristina, Catalin si subsemnatul.
Am plecat relativ tarziu - pacat ca nu am mai avut o ora in plus - si la 9.20 vedeam asta :

Apoi am plecat - destul de alert spre Poiana Maicilor.




Apoi spre padurea de gentiene din Poiana Varatec

Adimiram, fotografiem, dar mai ales ne imabatam de violet ...




 Partea sud-vestica L Turnu lui Butu, Storgul Alb, Calciula lui Ciuperca, Treptele si Creasta Berbecului, Anezatoare Oilor 

 Turnu lui Butu si Ana
 Anezatoare Oilor 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...